משלוח - חינם לכל חלקי הארץ ברכישה מעל 260 ש"ח
הרכישה באתר מאובטחת!

התאמת הטיפול לפי בעיה רפואית.

ניתן להתייעץ במייל או בוואטסאפ לבחירת המוצר הנכון.


  1. דף הבית
  2. קטלוג מוצרים
  3. בריאות הפה והשיניים


בריאות הפה והשיניים

בואו נודה בזה: אנחנו שמים לב להגיינת הפה של חיית המחמד ברוב המקרים רק כאשר אנו מריחים ריח רע מהפה שלו, זה מצב עצוב שראוי להתייחסות אבל בואו נלך שלב שלב.

כלבים וחתולים , כמו בני האדם, סובלים משלל בעיות חניכיים ושיניים. אמנם נדיר לראות חורים בשיניים אצל כלב, אבל הצטברות של אבן שן, דלקות חניכיים, נפיחות בחניכיים ונסיגת חניכיים אלו דברים נפוצים מאד אצל כלבים וחתולים רבים.

בהעדר טיפול הולם ונכון עלולות בעיות מעין אלו להתדרדר ולהתפתח לאחיזת שן רעועה, אובדן שן, ואף התפשטות של הזיהום דרך מחזור הדם לעוד איזורים בגוף הכלב או החתול .

סינון
  • בעל חיים
מספר המוצרים בסל : 0

בואו נדבר על צחצוח שיניים

אנחנו, אנחנו האחראים הבלעדיים על הגיינת ובריאות הפה של הכלב, מבנה השיניים של הכלב מבצע ניקוי טבעי בכל נגיסה עקב השילוב בין השיניים העליונות לתחתונות, אך מדובר בניקוי פחות יעיל מזה המתבצע על ידי טורפים בטבע, עקב העובדה שהנגיסות עצמן פחות עוצמתיות ונמרצות, ולכן אט אט עלול להצטבר במקום רובד חיידקים, הצטברות של אבנית וזיהום חניכיים המביא למחלה פריאודונטאלית 

במקרים של חוסר טיפול עלול המצב אף להחמיר לנסיגת חניכיים ואובדן שיניים.

 

מעבר לניקוי אבן המתבצע לכלב בהרדמה על ידי הוטרינר  ישנם מגוון תכשירים מעולים להיגיינת הפה ושמירה על בריאותו,    חשוב להתחיל ולהרגיל את הכלב לצחצוח שיניים כבר מגיל צעיר, נעשה זאת ב"עזרת" חטיף וניתן את הדגש באזורים הקשים יותר לצחצוח שאינן נראים בקלות כגון השיניים האחוריות בצידי הפה .

אנו מחזיקים משחות שיניים אנזימטיות המסייעות לפירוק הפלאק, מברשות שיניים מעולות מבית  MDC לצחצוח חכם וכמו כן חומרי חיטוי מעולים מי פה ותכשירים נוספים המסייעים להסרת ולמניעת הצטברות  הפלאק. 

logo בניית אתרים