משלוח - חינם לכל חלקי הארץ ברכישה מעל 260 ש"ח
הרכישה באתר מאובטחת!

התאמת הטיפול לפי בעיה רפואית.

ניתן להתייעץ במייל או בוואטסאפ לבחירת המוצר הנכון.


  1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. תוספי מזון לכלבים

תוספי מזון לכלבים

אם יש לכם חיית מחמד אהובה אתם בוודאי מבקשים לתת לה את הטיפול הטוב ביותר עם דגש על התזונה הבריאה והאיכותית ביותר. בזמן האחרון אנו שומעים לא מעט על תוספי מזון לכלבים וחתולים – נשאלת השאלה האם התוספים נחוצים גם בעבור החתול או הכלב שלכם? המשיכו לקרוא ונסביר על התוספים ועל המקרים בהם כדאי לפנות אל וטרינר ולקבל ממנו המלצה על תוספי מזון מתאימים.

מתי צריך תוספי מזון לכלבים?

כלבים בריאים שאוכלים באופן קבוע אוכל בריא, איכותי ומזין אינם זקוקים לתוספי מזון. הם מקבלים את כל רכיבי התזונה הדרושים להם מהמזון ואינם זקוקים לתוספים. מתן תוספי מזון לכלבים עולה על הפרק כאשר הכלב מתמודד עם מחלה או מתקשה לחזור לאיתנו לאחר מחלה. תוספים נדרשים גם במקרים בהם ידועה בעיה של ספיגת ויטמינים בגוף ובמצבים של מחסור ידוע בוויטמינים או מינרלים מסוימים.

תוספי מזון לכלבים בכל הגילאים כדאי לתת רק על פי המלצה של וטרינר. אם הכלב שלכם נראה חלש יותר לאחרונה, מראה סימנים של בעיות מעיים והפרווה שלו אינה מבריקה ונעימה כמו תמיד – ייתכן ותוספי מזון יוכלו לפתור את הבעיה. כדאי להקדים לפנות אל הווטרינר המטפל ולבצע את הבדיקות הדרושות.

מתי כדאי לתת תוספי מזון לחתולים?

אם החתול שלכם צורך בעיקר אוכל ביתי כדאי לבחון אפשרות של מתן תוספי מזון לחתולים על מנת להבטיח תזונה עשירה ונכונה. תוספים מומלצים גם במקרים בהם החתול אוכל מעט מאוד עקב בעיה רפואית או מוכן לאכול רק אוכל חתולים באיכות ירודה. ישנם מקרים רבים בהם חתולים או כלבים מגלים בררנות רבה באוכל ומסרבים לאכול אוכל רפואי, אוכל איכותי או כל מזון יבש שמיועד להם. תוספי מזון לחתולים וכלבים יוכלו לתת מענה למצבים אלו עד למציאת פתרון קבוע.
וטרינרים ממליצים לעתים על תוספי מזון בעבור חיות מחמד שאומצו זה עתה מעמותות ומכלאות. לרוב, כלבים וחתולים שיוצאים ממכלאות עירוניות או מכלאות של עמותות סובלים מחסך תזונתי. על מנת לזרז את תהליך השיקום שלהם ימליץ הווטרינר על מזון איכותי עם תוספי תזונה.


לחצו כאן לקטלוג

תוספי מזון לכלבים וחתולים








info@petdepot.co.il

או השאירו פרטים:
logo בניית אתרים